Ticket geboekt ! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ingrid Haan - WaarBenJij.nu Ticket geboekt ! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ingrid Haan - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt !

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

29 Augustus 2010 | Australië, Melbourne

Ja dit verslag heeft weer even op zich laten wachten, ongeveer 3,5 maand, dus wordt weer hoog tijd!

Hier nog steeds alles goed, heb natuurlijk mijn mindere dagen wel, dat ik even naar huis wil, maar over het algemeen gaat het goed! :D

Ik heb mijn ticket geboekt en kom op 19 November weer even naar NL, voor 2,5 week om precies te zijn. 3 December ga ik weer richting Down Under waar het steeds mooier weer wordt. De lente begint hier officieel op 1 Sept, maar we hebben vandaag al een lekkere lente dag gehad. De zon komt er steeds vaker weer bij en de regen is steeds minder aanwezig. We hebben hier een hele koude winter gehad voor Australisch begrippen, maar ik vond het ook wel erg koud zo nu en dan. Vooral als je ochtends om 7 uur staat te wachten op de trein!

Maar ach, de zomerjas kan weer aan, dus de mooie tijd komt er weer aan. Dat is dan wel weer het mooie van Australie, de mooie periode duurt ongeveer 3/4 jaar, dus dat is wel lekker.
We hebben het terras weer buiten en we hebben gister al even buiten gegeten. Wel met de kachel aan en een vestje, maar was prima te doen!

MIjn nieuwe baan bij Flightcentre is moeilijk, maar begint steeds leuker te worden. Ik vond het in het begin erg moelijk om het systeem te snappen omdat het niet in mijn eigen taal was, viel dat niet altijd mee. De logica mis je soms. Maar ik ben er nu eigenlijk wel aan gewend, en het begint steeds leuker te worden. Je komt van alles tegen en ik 'swets' wat af daar. Omdat ik van Europa kom, kan ik net doen alsof ik in elk land ben geweest, ( want alles ligt daar toch zo lekker dichtbij elkaar) en de mensen nemen van alles van me aan! :) Dus dat is best genoeg.

Andre werkt nog steeds in de tv verkoop en dat zal hij ook wel blijven doen. Hij wil zo nu en dan wel eens iets anders, maar weet ook niet wat.
Dus maar mooi daar blijven..;-) Jammer is wel dat hij iedere zondag sowieso moet werken, en nu ik het weekend vrij heb, kunnen we nooit ff lekker uitslapen, maar ja.. tis net oars...

Ik ben inmiddels begonnen met het trainen voor mijn 10km hardlopen. Mijn werkgever: Flightcentre is sponsor van de Melbourne Marathon en natuurlijk moeten er zoveel mogelijk werknemers meedoen, dus ik heb me opgegeven voor de 10km.
Ik heb vandaag voor het eerst hardgelopen, 4 km, en ik heb nog 6 weken om de overige 6 km erbij te trainen! Zal nog wel moeilijk worden, maar ach.. we mogen ook gewoon lopen, dus als het niet meer lukt, dan maar even rustig oan!

Voor de rest niet zoveel nieuws, ja in Nederland is veel nieuws! Iedereen is zwanger of heeft net een baby! (Ytsje, Maaike, Marrit, The Panda ( weet niet of iedereen het al weet :-) )
Dus kan niet wachten om de lytse tantesizzer te sjen!!! Wel heel leuk, en niet altijd makkelijk om dan aan de andere kant van de wereld te zitten, want heb wel het gevoel dat ik het allemaal wat mis, maar ik hoop in November iedereen te zien!! Met baby ( of yn e buk of der al ut)

Ik heb het kaatsen zo goed als ik kon gevolgd en heb het zeker wel gemist dit seizoen. Was erg apart om de lotingen te zien en foto's op de websites.
De heren PC wie dit jier wol een heel aparte dei ha ik wol meikrigen, Misschien maar beter dat ik er niet was, wat een rotweer.
En de dames PC was natuurlijk erg bijzonder omdat Afke afscheid nam ( En Linda jij natuurlijk ook :-))
hele prestatie om die PC 11 keer te winnen en ook nog eens 11x konining te zijn.
Volgend jaar ben ik er zeker bij met de dames PC, als toeschouwer wel te verstaan, want we zijn van plan om dan samen weer naar NL te komen, Andre en ik, kijken of ik ergens nog een wedstrijd mee kan doen. :-)

Andre kon nu niet mee, omdat de tickets toch wat duurder waren als verwacht, dus volgend jaar augustus maar! Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat en hoop ik zoveel mensen te zien wanneer ik er ben in November,
Zal het wel smoor druk krijgen in die 2,5 week, maar heb er heel veel zin in!!!

Dat was het dan weer, sorry beppe dat het zo lang heeft geduurd voordat ik weer een stukje heb getypt, zal proberen dit wat vaker te doen!!

Tut voor iedereen!!
X Ingrid



























































  • 29 Augustus 2010 - 09:52

    Ytsje:

    Hé Sis,

    Mocht no ek wol werris hjer in stikje! Moai dat it by it flightcentre wat begjint te wennen.

    Tut

  • 29 Augustus 2010 - 10:29

    Marieke O:

    Hee oud-buurmeis!
    Mooi om te horen dat alles dat goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je de afstand met Yt nu wel extra voelt, ik vind het al veel dat Nell met Flynn op 2 uur reizen zit nu :D Ik kan je wel zeggen dat het ontzettend leuk is om muoike te worden!

    X Marieke

  • 29 Augustus 2010 - 11:44

    Klaske De Jong:

    Heee die Ingrid!

    Wat een leuk verhaal, goed om te horen hoe het met je gaat en dat je je plekje hebt gevonden. Ook weer een nieuwe baan dus, toppieee!
    En het kaatsen toch wel een beetje gemist... Als je volgend jaar tijdens het seizoen in NL bent, dan kan je zo weer mee!

    Tot mails!! Geniet van het lekkere weer, ik ben jaloers (hier is het gewoon herfst in augustus :|)

    Tút,
    Klaske

  • 29 Augustus 2010 - 11:47

    Linda:

    leuk om weer even wat van je te lezen.
    uhh Hilda en ik zijn nog op zoek naar een maat volgend seizoen in Ried(VF 1e klas), dus????;-)...
    tot heeeel snel!!!
    tut

  • 29 Augustus 2010 - 12:09

    Maaike J:

    He leaves!

    Leuk om weer even jullie belevenissen te lezen!
    Wij hebben er super veel zin in om jou hier weer even te zien, ook al is het maar kort en gaat Andre niet mee..we kunnen heerlijk bijkletsen!:-)
    Net thuis van wedstrijd in Makkum, afgelast..was echt klote weer! Kijk er naar uit om straks lekker rustig van de zwangerschap te genieten, dit was geen geslaagd seizoen helaas..wer wiest do nou? ;-) Succes met je training voor de 10 km pop, haha rinne bliksum!
    We heare snel wer en in hiele dikke tut fan us!!
    Groetsies!!

  • 29 Augustus 2010 - 12:16

    Durk Houtsma:

    Moai dat wy sa op de hichte bliuwe fan dy, Ingrid.
    Moai dat ik goed giet mei dy.

    Groetnis út Rie,

    de hout.

  • 30 Augustus 2010 - 20:42

    Rutmer V/d Meer:

    Hallo Ingrid!!
    Dat is lang geleden.
    Mooi dat het goed gaat daar, en een mooi verhaal.
    Het is hier klote weer het lijkt wel herfst.
    Ik ben blij dat het kaatsen bijna is afgelopen,ik heb niet zo best seizoen gehad.
    En dan komt de volgende drukte,wij verwachten in nov ons vierde kindje.
    Suc6 met je training voor de marathon, En zet hem op!!!! gr Rutmer

  • 30 Augustus 2010 - 21:35

    Ingrid:

    bedankt iedereen voor de reacties, altijd erg leuk om te zien wie mijn berichtjes lezen!! Eerst maar gefeliciteerd rutmer met de komst van de 4de! Kinst nou wol ophalde, hast dyn partuur al!!;-) Linda, wie mat er achterin? Ik mat net wer nei australia mei een seer skouder!:-)
    Maaike, mar gau ophalde mei it keatsen, wordt niks mei de baby yn e buk! Dy fient dat ek niks oan dat gehobbel yn e buk, dus mar mooi wat op e bank sitte!!:-)
    klaske, jij hebt in ieder geval nog een leuk prijsje gewonnen toch!?? Jong fammen? Misschien bel ik je volgend seizoen ook nog wel voor een partij! :-) mooi om te lezen dat het goed gaat met iedereen en hopelijk tot snel!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Andre en ik 12 apostels feb 2008

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 70863

Voorgaande reizen:

09 September 2009 - 31 December 2020

Mijn grote avontuur!

Landen bezocht: